Hoi allemaal! Sinds ik jong ben eet ik al heel veel appelmoes (dat schreef ik al in mijn 10 food confessions). Het lijkt minder te worden,... Lees verder
Wraps met groene asperges, Mexicaanse kip, tomaat, avocado, ijsbergsla en kaas
Hallo daar! Gisteravond at ik onwijs lekker. Omdat ik allemaal random boodschappen in huis heb, moet ik een beetje creatief doen met de dingen uit de... Lees verder
GOED NIEUWS
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/nl_NL/sdk.js#xfbml=1 Lees verder
Quinoa met zelfgemaakte pesto, tomaatjes, mozzarella en ijsbergsla (vega)
Goedenavond! Een paar dagen geleden maakte ik een grote pot zelfgemaakte pesto om in de koelkast te bewaren, zodat ik ‘t de komende tijd lekker makkelijk... Lees verder
Lunch: Pantosti met ei, kaas en metworst
Hello! Vandaag zat ik toch weer thuis, ondanks mijn goede voornemens om naar kantoor te gaan vandaag. Te veel pijn om te lopen en dus maar... Lees verder
Leonie’s week 22: De avonturen van een veel te hyper en levenslustig kind dat thuis zit met een gipsbeen
Hoi leuke mensen! Begon ik vorige week weer enthousiast aan mijn wekelijkse dagboek hier op mijn blog, omdat ‘ik zo’n leuk leven heb op het moment’,... Lees verder
Toetje: wrap met Nutella, jam, kwark en gedroogde bananen
Joehoe! Wat doe je als je twee tortizza’s als avondeten hebt gegeten en je eigenlijk nog wel een beetje honger hebt? Dan zoek je alle zoetigheid... Lees verder
Tortizza met groene aspergetips, geitenkaas en tomaat (vega)
Goedenavond! Zie je die foto? Ziet dat er niet gruwelijk lekker uit? It was! Oh yes, it was! Ik maakte vanavond tortizza klaar, omdat mijn moeder... Lees verder
Opwarmpasta met Doritos en sla
Goedemiddag! Gisteravond at ik sinds tijden weer eens een opwarmmaaltje. Normaal ben ik helemaal niet van het teveel koken en dan een deel invriezen om het... Lees verder
Zondagochtend: gebakken ei met peterselie en peper & zout
Morning! Vanochtend at ik een heeeeeerlijk ontbijtje. Ik had er gisteren al zin in, maar om nou drie ontbijtjes te eten op één ochtend vond ik... Lees verder