Hoi! Ik ga er weinig woorden aan vuil maken: gisteravond at ik goddelijk. De hele week had ik al zin in gehaktballetjes en in satésaus, één... Lees verder
VIDEO: Tosti met de pasta van gisteravond
Hey! Wat doe jij als je pasta van gisteravond over hebt? Opwarmen in de magnetron? Saaaaaaai. Ik deed m’n pasta van “gisteren” op een tosti, omdat... Lees verder
Tagliatelle met tomatensaus, spinazie, pijnboompitten en ricotta
Hi there! Een paar dagen geleden zag ik een foto op Instagram voorbij komen, waarvan ik meteen zin kreeg in pasta met ricotta. Vriendinnetje Yoka heeft... Lees verder
Leonie’s week 42: naar Paradiso, GOED NIEUWS, vette hap & voetbal, naar een spa, een tosti met M&M’s en meer!
Hoi allemaal! Vorige week zondag was ik heel goed bezig met mijn dagboek van de afgelopen week en toen drukte ik per ongeluk op backspace en... Lees verder
Mijn eigen item op 3FM!
Hoi allemaal! Ik heb het hier en daar al verteld en volgens mij weet iedereen het al, maar ik vind het toch even handig om deze... Lees verder
Couscous met zoete kippendijen, brie, avocado, cashewnoten en tomaatjes
Hoi allemaal! Afgelopen vrijdag ging ik weer eens bij m’n oude werk borrelen en van te voren moest ik thuis even een goede bodem leggen. Omdat... Lees verder
Pasta met vodka, garnalen, crème fraîche, citroen en peterselie
Goedenavond dames en heren! Omdat het vandaag zaterdag is en ik vrij weinig op de planning heb dit weekend (zeg maar gerust: niets), had ik zin... Lees verder
VIDEO: Troosti: CookieDough met M&M’s en Milka Oreo op een tosti
Goeeedemiddag! Gisteravond deed ik een oproepje op Facebook. Ik was op zoek naar het allerbeste troost-voedsel ooit. Niet omdat ik zelf totaal inelkaargestortverdrietig ben, maar omdat... Lees verder
Veel te culi: Verse dorade met tomaatjes, puree met dillesmaak en zeewiersalade
Hoi allemaal! Afgelopen woensdag was een gekke dag. Ik had zin om culinair te koken. Ja, laat dat maar even op je inwerken. Ik had zín... Lees verder
Thuisbezorgd: Scaloppa a la gorgonzola van Pizzeria Michelangelo
Dag leukerds! Deze week is eet-wise echt schandalig. Waar ik dinsdag al patat en bamischijf haalde bij Snackbar Evert, daar bestelde ik gisteravond eten via Thuisbezorgd.... Lees verder