Dag allemaal! Vandaag heb ik geprobeerd om een tosti klaar te maken met een strijkijzer. Het is tenslotte vrijdag en dus tijd voor een nieuwe tostivideo.... Lees verder
Pasta baksteen: cashewnotenpesto en knapperig gehakt
Goedenavond! Vanavond at ik pasta pesto, want ik had weinig zin om te koken en veel zin in lekker eten. 1+1=2: pasta pesto it is. Inmiddels... Lees verder
Curry met kokosrijst, kippendijen en munt
Goedenavond! Gisteravond konden jullie al op Instagram zien dat ik half dronken stond te koken. We hadden bij mijn werk een afscheidsborrel van een collega die... Lees verder
Torentje van aubergine, mozzarella en basilicum met bolognesesaus
Hallo daar 🙂 Dinsdagavond, ik ben weer een beetje terug op aarde en had vandaag weer m’n eerste werkdag na een te gek weekend. Na werk... Lees verder
Flatbread met een vegaschijf, avocado & sla van SUBWAY
Hoi allemaal! Een weekje (?) geleden mocht ik ‘s avonds genieten van een proeverij met allemaal luxe hapjes. Heerlijk, maar heel weinig eten. Je begrijpt: ik... Lees verder
Rijstpasta met tofu, zeewier en gebakken avocado
Goedenavond! Het is maandag en ik ben goed brak van het afgelopen Lowlands-weekend. Gelukkig was ik vandaag nog een dagje vrij, waardoor ik heerlijk kon bijkomen... Lees verder
Eten op Lowlands: van pannenkoeken met geitenkaas, tot Poolse snacks, groentechips en sushi tot burgers
Dag leuke lezers! Het afgelopen weekend (vrijdag t/m zondag) was ik op LOWLANDS en ik heb echt de beste tijd ooit gehad. Het was zó leuk... Lees verder
Lowlands 2015: Van Bear’s den en zeroesparty tot het interviewen van de horecabaas, kamperen in de kou en heel veel lekker eten
Na een ellenlange blog over het heerlijke eten op Lowlands, wil ik jullie ook heel graag bijpraten over hoe fantastisch Lowlands 2015 was. Ik spreek veel... Lees verder
Spaghetti met nasi groentes en kaas
Hoi! Het is vrijdagochtend en dat betekent dat ik ANY MOMENT naar LOWLANDS ga vertrekken! Oooooh, ik heb z o v e e l zin in... Lees verder
Koelverse pizza Mozarella van AH (gedverderrie)
Goedenavond! Ik heb het een beetje druk en dat kan ik echt goed merken aan mezelf: ik heb geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden... Lees verder