Dag leuke lezers! In het laatste weekend van september ga ik weer met mezelf op citytrip. Dit keer gaat de reis van Stockholm! Vrijdagochtend 25 september... Lees verder
Pasta met kippestoroomsaus – met walnoten!
Goedemorgen! Vrijdag had ik echt een filmdag. Zo nam ik rond lunchtijd de wel bekende tostivideo op, editte ik de film van m’n vakantie eindelijk helemaal... Lees verder
Couscous met pistache, abrikoos, kip, courgette en feta
Hoi! Gister was het zaterdag en gaven roommate Kim en ik een feestje. Tijd voor een fatsoenlijke bodem dus, als avondeten. Ik besloot weer eens couscous... Lees verder
Kip met Ham-Kaas Saus, gegrilde groentes en aardappelpuree van MAGGI
Goedemorgen! Het was weer eens zo ver: ik had geen zin om boodschappen te doen en ongeveer vijfhonderd dingen in huis, dus ik moest gisteren even... Lees verder
VIDEO: Grilled cheese tosti inside out met avocado en crème fraîche
Dag vrienden! Vandaag heb ik de mooiste tosti ooit klaar gemaakt. Een gruwelijk exemplaar met de titel: Grilled cheese tosti inside out met avocado en crème... Lees verder
Noedels met kippendijen, Chinese wokgroentes, ketjap-sesamsaus en cassave
Goedemorgen deze vrijdag! Regen komt met bakken uit de lucht en ik chill ‘m daarom heerlijk binnen in huis, met een kopje thee, (als deze komma... Lees verder
Vissticks met rode kool, aardappeltjes en appelmoes
Joehoe! Het is 1 september vandaag en ik had een wollen vest aan. Het was koud en het regende. En ik ben echt niet iemand die... Lees verder
Vega: Dikke dubbele vegaburger met heerlijke barbecuesaus, kaas, mayo, tomaat en komkommer
GOEDENAVOND PARTYPEOPLE! Vanavond had ik intens veel zin in een Toscaanse carré met geitenkaas en sweet chilisaus op een broodje, maar daar had ik al eens... Lees verder
Leonie’s week 35: kapot van Lowlands, borrelen, terrassen, uitmarkt en Mysteryland
Hoi allemaal! Het begint een beetje een ritueel te worden dat ik m’n agenda er bij pak om het dagboek van m’n afgelopen week te schrijven.... Lees verder
Zalm met zeewier en courgette met sesamzaadjes in sojasaus
Joehoe! Goedemorgen zondagochtend! Gisteravond heb ik heel lekker gegeten. En volgens mij best wel een beetje gezond. Of in ieder geval vrij van pasta/rijst/aardappel-shit. En tóch... Lees verder